dilluns, 9 de març del 2009

16 i 17 de maig Torneig a Madrid

Ens han convidat com a Selecció Catalana a anar al I Torneig de Madrid el cap de setmana del 16 i 17 de maig (us confirmaré dates).

Mirarem d'organitzar algun stage i uns quants entrenaments específics per a preperar aquest event.

La convocatòria de jugadors per aquest Torneig no està tancada, per tant, ens agradaria que tots els que heu rebut el mail responguessiu amb un comentari al bloq abans de divendres. Necessitem veure el cuòrum que hi ha i poguer donar l'OK a la organizació.

Salut i moltes gràcies!

8 comentaris:

iUWRoger ha dit...

jo m'apuntaria!

Gade ha dit...

Jo m'hi apuntaria!

Àngel_13 ha dit...

M'apunto!!!!

Kamilo ha dit...

No puedo. Tengo Campeonato d Rugby! Mucha suerte!!!

pegatroles ha dit...

de moment no compteu amb mi... Ja sabeu que tinc família a casa, canalla petita, i no ens va gaire bé que jo marxi tot un cap de setmana. Intentaré convinar-m'ho als estajos per a que hi hagi prou gent per entrenar, però no vindré a Madrid. Tot i així ho comentaré a casa a veure quina cara posen...

:(

albert ha dit...

Jo m'apunto!

Anònim ha dit...

Yo m'apunto també.

Luis

Edgar Frigola ha dit...

Jo estic com l'Enric. Ho tinc complicat i amb tants dies d'antelació no puc confirmar. Tot i així espero poder venir als estajos que em digueu.