dimecres, 24 de febrer del 2010

Reflexions post Campionat d'Autonomies

Després d’uns dies de profunda reflexió m’agradaria dir-vos que estic content amb els progressos aconseguits al Campionat d’Autonomies 2010.

Queden bones sensacions, sensacions que manifesten que aquest any hem superat l’anterior. Que el màxim rival no és fàcil de batre, però que això als catalans ens agrada, ens motiva i ens encoratja.

Sempre he pensat que quan es competeix t’enfrontes a dos rivals. L’altre i tu mateix. Mentalment també hem de crèixer i creure què podem.

Personalment ser que no vaig estar fi, però se que puc millorar.

Hem de sentir-nos igual o més guanyadors que l'etern rival, que no ens van guanyar cap dels dos partits.
Deixant de banda els errors i les inconfutables solucions arbitrals (on s'és vist acabar amb penals?), si comptabilitzem els gols dels dos partits sortim clars vencedors amb un 4 a 3 a favor.

Seguirem treballant amb l’esperit de superar límits. Convertint la derrota en experiència i fortificant la nostra determinació per aconseguir nous propòsits.

Vam jugar dos bons partits, pel vostre treball i esforç, moltes gràcies.

1 comentari:

iUWRoger ha dit...

Jo vull donar les gràcies a tothom. Als que porteu més temps per portar el pes de la sele, als que sou internacionalment coneguts per ensenyar-nos coses noves, als que us heu posat la sele a l'esquena i ho heu organitazat tot ( donant-nos l'oportunitat d'anar a jugar a Holanda per exemple), o als que heu vingut i heu jugat lesionats. Per la meva part em sento orgullós d'haver tingut l'oportunitat de jugar al vostre costat! Se que el nivell és molt alt i a vegades és difícil donar la talla...

El crit ho diu tot: catalunya juga bé!

Ens veiem aviat!