diumenge, 6 d’abril del 2008

Torneig de Barcelona 17 i 18 de maig

El GS Barcelona com cada any, organitza el Torneig Internacional de Barcelona de Hoquei Subaquàtic. Serà a la piscina del CN de Sabadell.
http://www.hoqueisub.org/tournament

La intenció és que hi jugui la "selecció catalana" (sense jugadors de GSBarcelona).

Escribiu al bloc aquells que voldrieu i podrieu formar part de l'equip català tots dos dies sense limitacions.
De tots els que us hagueu apuntat al bloc abans de l'1 de maig, es farà un equip de 10 + 2 jugadors. La llista es publicarà a principis de maig.

Salut!

14 comentaris:

Guillaume ha dit...

També me apunto al torneig de Barcelona !
vull jugar contra els Anglesos i els Belgas a veure que podem fer.

Anònim ha dit...

Jordi Corona Sanmartin diu :

Jo m'apunto!

Ja podeu comptar amb mi.

Jordi.

Miquel ha dit...

Jo també m'apunto,

Miquel ribot

pegatroles ha dit...

JO també hi seré!

Gade ha dit...

Bon dia,

m'hi apunto!!

Gade

Anònim ha dit...

julio gonzales parra ha dit...

jo tambe me apunto

Anònim ha dit...

Daniel V Schiller de Mola Mola se apunta tambien.

albert ha dit...

Buenas sóc l'albert del Càscatala i m'apunto!! Tinc disponibilitat els dos dies.

xoanzeibe ha dit...

soy el Xoan y estoy disponible y dispuesto...saludos a todos

isma ha dit...

hola soc l`ismael del minisub
i estic lliure i totalment animat per jugar...

xoanzeibe ha dit...

soy el Migue y estoy libre y animado para jugar

Anònim ha dit...

Hola soy Adrian de tarragona, yo tambien me apunto.

xoanzeibe ha dit...

soy Carlos de Minisub y estoy disponible.disculpad la demora pero tuve problemas con internet.

Luis ha dit...

Hola soy luis del minisub. El sabado puedo jugar pero el domingo lo tengo que confirmar. Siento el retraso