dilluns, 7 d’abril del 2008

2a jornada de lliga (12 i 13 d'abril)

L'últim cap de setmana de març es va celebrar la 1a jornada de lliga A Coruña, on hi van participar el GSBarcelona 2 i el Minisub Figueres. Tots dos ho van fer molt bé!

Aquest cap de setmana la resta d'equips catalans juguen la 2a jornada. Molta sort a tots els jugadors i us desitgem els millors resultats pels vostres equips!

Us animem a que ens feu cinc cènitms de com heu vist l'equip, el que heu millorat i el que cal millorar, de com heu viscut personalment la jornada, el vostre estat físic, la vostra connexió amb l'equip. Destacar el joc d'un company o el vostre... en fi, el que voleu!

6 comentaris:

Jordi ha dit...

Bé deixo aquí el comentari tot i que pertany a un post antic però així tots el veiem.

Ahir vaig anar a la piscina a fer un nou exercici que us vull recomenar.
6x25 cada 30'', 6x25 cada 20'', 6x25 cada 30'', 6x25 cada 20''. És una animalada, ho sé jo no el vaig fer sencer però ens pot servir per veure la millora. Treballes velositat i temps de recuperació ja que a les de 20'' t'has d'apretar el cul i tens poc temps per recuperar-te.

Bé la meva primera marca de la temporada van ser 6 cada 30'' 4 cada 20'' i 2 cada 30'', 1 minut de descans, 6 cada 30'', 3 cada 20'' i 3 cada 30''.

A veure qui és el seguent en penjar alguns resultats. Una manera més d'anar-nos motivant. Sort aquest cap de setmana.

pegatroles ha dit...

Pel que fa al campionat i pel que fa a l'Equip "CÀS:Català" faré 4 anotacions de com hem vist el campionat.

Deixant de banda les conyes que hem fet amb els equips del Mola Mola i Tarraco, crec que no hem jugat del tot malament...

Amb el Mola mola hem obtingut un resultat ajustadíssim, i si no fos pel caos de l'última falta on el temps va correr massa ràpid mentre expulsaven a un jugador nostre, potser hauriem obtinguit un empat ajustadíssim. Tot i així he de reconeixer l'esforç del nostre equip que no enns vam enfonsar amb el resultat en contra de 3 gols en contra a l'inici del joc.
Vam començar amb una tàctica molt defensiva que donava bon resultat per aturar les jugades del Mola Mola, però que no ens ajudava gens en atac. Moltes vegades els defenses teniem la sensació que necessitavem jugadors per davant per poder prosseguir amb el joc. Això va ser el que ens va fer canviar de tàctica i de seguida vam veure un bon resultat. A la següent jugada ja vam poder fer un gol.
La segona part va ser una mica caòtica per l'equip del Mola Mola, un pel desorganitzat i xocat per la nostra reacció, doncs en poc temps vam remuntar fins a 4 a 3 a favor.

He vist que al nostre equip ens falta molt físic i molta experiència, doncs teniem a dos jugadors totalment nous pel que fa a campionats. I molta solidaritat amb els que estan al fons, doncs sovint arribem tard al relleu.
Marxem amb bon gust de boca per la victòria, però conscients que aquest marcador hagués pogut ser molt diferent al que va ser.

I pel que fa al partit de Tarragona, crec que per a nosaltres és un equip més difícil perquè juguen molt junts. A més a més tenen aportacions de jugadors claus que tenen molt bona tècnica individual (no dic que Mola Mola no tingui jugadors amb nivell, eh?!) i força apnea, que deixen respirar al seu equip i que amb la seva velositat ens fan recolocar a tot l'equip enraderint posicions.
Tot i la derrota per 3 a 5 , estem contents del resultat, doncs ens demostra que podem arribar a porteria rival. Aquest ha estat el primer campionat on el nostre equip no només ha defensat, sinó que ha creat atac. Ha sigut ofensiu i pèrillós. Fins i tot vam passar per damunt la porteria del Nereida. I fins i tot vam remuntar des del nostre camp fins al 3/4 (ja se que no és molt) de piscina contra Barcelona.

Nereida.. Juguen amb molts passes. Em sembla que cap jugador feia més de 3 metres conduint el disc. Els passes constants ens feien descolocar a tot l'equip constantment. Tenen un molt bon sistema de passar-se el disc quan es giren, de manera que el que rep el disc entra de cara per les cames del defensa que els ha fet girar. Això ho fan en cadena i abancen molts metres... Juguen molt bé...

Barcelona, ens va donar una lliçó magistral de còm fer canvis de banda. El seu joc, com ja sabiem, es va basar en sentenciar el partit i després en fer canvis de banda i allunyar el disc del nostre equip en tot moment. Jo crec que els nostres delanters van treballar poc per aturar-los. Potser psicològicament, quan tens un equip tant fort al davant, et deixes una mica doncs ja saps que tens el partit perdut. I estic segur d'això perquè contra Madrid, que el Jordi Matas es va posar amb nosaltres, vam millorar tot l'equip. Ja se que el Jordi sol fa molta feina. Però no em fixo amb això si nó que els pívots va estar fent relleus en tot moment, vam presionar molt a prop dels davanters i Madrid va trigar uns 6 minuts a fer el primer gol! Amb el Jordi a l'aigua tot l'equip (inclòs jo) vam treure forces no se d'on i vam estar al 100% concentrats i fent els relleus quan tocava. Això posa de manifest que si l'equip s'ho creu pot fer molta més feina. I els davanters van fer moltes més aportecions amb Madrid que amb Barcelona.

En definitiva. Partits lluitats, tot i que a mesura que passava el temps perdiem físic i colocació. Hem de reforçar les posicions i els relleus i treballar MOLT MÉS el físic.

L'any que ve guanyarem la lliga!!!

salutacions a tots.

Enric del CÀS.Català!

Àngel_13 ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Àngel_13 ha dit...

Sobre el joc de GSB1 diré les coses bones que vaig poder veure. Per fi hem aconseguit que el canvi de banda no sigui l'última opció, sinó que era una de les principals armes, fins i tot en el caòtic partit que vam jugar contra Madrid. Contra Tarraco ens va sortir una grandíssima jugada on va tocar el disc tot l'equip sense que ells poguèssin, fent el recorregut Dav Esq - Dav Dr - Piv Dr - Por - Piv Esq - Cent - Dav Esqu - Dav Dr i gol!
Sincerament no vaig tenir gaires ulls pels altres equips, prou problemes tenia amb el meu... De totes maneres he pogut veure el canvi a bo que han fet els del CAS, tant a nivell individual com col·lectiu, amb molta més intensitat que altres campionats. Individualment em va agradar les ganes del Guillaume i el Joan de Tarraco, del Figa, Gade i Enric al CAS, del Dani, Corona i Albert del Mola-mola, i els quatre xavals de Lleida que tenen força futur! Del meu equip destacar la importància del Jordi, la intensitat de l'Steven, les ganes del Roger i la seguretat del Marc. Els que no us dic no us enfadeu, però no és el lloc per descriure-us a tots!! Un abraç

Guillaume ha dit...

Primer de tot volia dir que m'ha agradat molt el campionat perque ja començo a coneixer molts jugadors e hi ha un ambient molt bon entre tots nosaltres.

per lo que es del hocquei en si mateix, em costa molt todavia analitzar que hem fet malament com equip o tal jugador en particular. Per aixo el meu comentari es limitara el meu equip de Tarraco i al meu papel.No parlaré del partit contra Nereida que no hem fet res positiu sinó despertarnos per el rest del campionat.

Com equip m'ha agradat que hagim sapigut jugar en bloque, molt a prop els uns dels altres. Aixi hem pogut recuperar discos i llanzar nostres davanters. Ha funcionat contra MolaMola i Castellar i Lleida, perque crec que les ha faltado una mica de presencia o d'organitzacio en el cas de Lleida.
Al contrari contra Madrid o Barcelona, que han estat sempre presionant-nos amb dues jugadors molt a prop, feient bocatas, no hem pogut trobar el camí del gol. Aun aixi ens hem acercat molt a les sevas porterias -peró sin marcar, aixecant lentament el disc per les bandes perque en el mig del camp era molt facil per ells robarnos el disc i escaparse fins el gol. El GSB1 ens ha donat una lleçon de canvi de banda amb una jugada d'escola que ningu del nostre equip ha pogut aturar.
Pel meu papel : va ser la primera vegada que vaig jugar casi esclusivament de centre i m'ha agradat moltissim. Encara que he vist contra MAdrid i GSB1 que em falta aixecar molt el cap per poder dirigir millor el joc, decidir del millor moment per intentar un canvi de banda, i fins i tot protegir millor el disc cuan ho tinc jo. Pero m'ha agradat molt ajudar els meu pivots a que el disc es quede a la banda o obrir per a els meus davanters.

Per els futurs campionat m'agradaria fer un stage d'arbitratge perque aixi es pot veure jugar els altres equips i veure com ho fan, perque jugan uno no s'entera de res.

salut i força !!
Un abraç

Anònim ha dit...

Hola Sóc en Jordi del Mola Mola.

Els jugadors del Mola Mola estem darrerament molt motivats. Personalment estic molt satisfet del nivell de l'equip en conjunt i del nivell individual dels jugadors. Els estajos i campionats de la Sele ens han anat de meravella per aprendre, motivar-nos i esforçar-nos a entrenar.

Del campionat n'hem sortit molt satisfets i amb ganes jugar. érem 7 jugadors, 2 dels quals era el 1º campionat. El primer partit va ser amb CAS, i no vam aconseguir posar ordre en tot el partit. Resultat ajustat (5-4), CAS va jugar més ordenat durant tot el partit (la propera us atropellarem nengs!)i com diu l'Enric no vam saber rteaccionar a la remuntada del CAS. Poc contents del nostre joc. Però no ens vam desanimar, al contrari!

Amb Tarraco ja hi va començar a haver més ordre i sobretot "garra" durant tot el partit. Destacaria el fet que no vam deixar de lluitar fins l'ultim segon. Un altre ajustat 5-4 a favor tarraco. Nosaltres molt contents del nostre joc.

I només afegir com a resultat el 2-8 amb Nereida. El Mola Mola té ganes de guanyar!! Grr..

En resum, en aquest campionat hem aconseguit jugar amb un cert ordre i lluitant fins al final del partit. Llàstima que jugant a només érem 7 jugadors!

A nivell personal: cada vegada sento que estic ajudant més a l'equip des de la posició de central. Realment estic disfrutant. Físicament: cal millorar..si fa 1 any estava al 95%diria que ara estic al 60-70% (segons el dia..ja ji)

Fins aviat! Al Ciutat de Bcn.