dimecres, 7 de maig del 2008

Llista de jugadors pel Torneig de Barcelona

El Torneig de Barcelona és jugarà el dissabte 17 de maig (de 11:30 hores a 20:00 hores). L’hora de convocatoria per a tots els jugadors de la selecció és a les 10:45 hores a les piscines del Club Natació Sabadell Can Llong Carrer Budapest, 1 · 08206 Sabadell · Tel. 937 136 464 http://www.nataciosabadell.cat/.
Diumenge 18 de maig a partir de les 11:00 hores, fora de competició, es jugaran uns partidets amb tots els jugadors barrejats. No és obligatori (diumenge), però fora bo que hi participessiu.

Per l’allotjament. Cadascú s’espavila.

SOPAR: Dissabte després de jugar, a les 21:00 hores hi ha un sopar organitzat a Sabadell Cost:18-20€ (mireu menú: http://www.hoqueisub.org/tournament). Els que volgueu venir al sopar apunteu-vos aquí abans del 9 de maig (inclòs).

Llista de jugadors pel Torneig de Barcelona:

Defenses: Carlos (minisub) , Dani (molamola), Xoan (minisub), Lluís (minisub), Enric (cascatalà).
Davanters: Gade (cascatalà), Miguel (minisub), Guille (tarragona), Jordi Corona (molamola), Sergi (minisub).

Els que no sou a la llista, podreu jugar en un altre equip. Si us plau, veniu igualment, serà bo per vosaltres, per la selecció i perquè us poguem veure jugar. Sou: Adrian (tarragona), Ismael (minisub), Albert (cascatalà), Miquel P. (molamola), Julio (molamola).

Moltes gràcies i fins dissabte.

12 comentaris:

Guillaume ha dit...

hola, bones,
Jo m'apunto pel sopar i os pregunto si algu te alguna solucio per dormir. Pot ser reservem una nit d'hotel entre tots o millor, alguns ens deixan dormir en su sofa ?

Saludos

pegatroles ha dit...

Eps! Salutacions a tots!!

Jo m'apunto al torneig! Tot i així l'última informació que nm'havia arribat era que jugaria de davanter... SI al final jugo de pivot aviseu-me aviat, doncs els dies que falten per al torneig jugaré a la posició que jugui amb la selecció per anar practicant. De totes maneres ja sabeu que on em sento més còmode és de pivot o porter. Tot i així estic a les vostres mans (Sergi i Àngel).

Ens veiem!

Per cert, no compteu amb mi pel sopar.

I pel que fa allotjament, a casa meva no ens va gaire bé acollir ningú :( , doncs a part del sofà tenim un nen d'11 mesos(que porta força feina) i una mare embarassada (que necessita repòs...)

Fins aviat!

Enric.

Guillaume ha dit...

Hola...

Dani de MolaMola em va dir que al final tan sol pot venir el dissabte i no el diumenge.

Una abaraçada

dew

Guillaume ha dit...

El Miquel (porter de Mola-Mola) també vendra el dissabte però no el diumenge.

Salutacions

OksubCAT ha dit...

Sancho, si vens d'un Europeu on em sembla has jugat de davanter i pivot. Ja ho faràs bé, no pateixis...

De moment al sopar només i va el Guillaume?

xoanzeibe ha dit...

Xoan de figueres va al sopar y el diumenge a jugar tambien

Anònim ha dit...

Hola soc en Jordi del Mola Mola.

En Julio i Jo no venim al sopar.

Fins dissabte!

Jordi.

Miquel ha dit...

Hola, sóc en Miquel del Mola Mola. Jo tampoc vindré al sopar.

Fins dissabte!

Miquel

Dani von Schiller ha dit...

Hola coloegas!
Soc en Dani del MolaMola. Em sap greu, pero no podré venir al sopar del dissabte.
Ciao!

Gade ha dit...

Bon dia a tothom,

jo al sopar no podré venir... al campionat si l'esquena m'aguanta hi seré els dos dies!!

Fins ara!
Gade

xoanzeibe ha dit...

soy Xoan,por motivos personales no puedo ir al campeonato,lo siento.

xoanzeibe ha dit...

problemas solucionados,alli estare
xoan.