dilluns, 3 de març del 2008

Inici

Ja tenim bloc! Espero que el fem servir entre tots!

2 comentaris:

pegatroles ha dit...

Per començar, trobo molt interessant aquesta iniciativa, doncs és una eina de la que se'n pot treure molt profit. Espero que entre tots hi dediquem algún minut de tant en tant per fer seguiment de les actualitzacions que es vagin fent. Estaria bé, com a primera cosa important, parlar sobre el passat campionat d'autonomies. Mirar de fer una valoració de quins factors ens han fet quedar segons, i estudiar la manera de recuperar el títol( tot i que tots sabem que cal més físic, i més partits junts...).

Aprofito per fer una salutació als responsables del blog, doncs abanç que s'hagi inaugurat, jo ja m'hi he colat... :)

Guillaume ha dit...

Hola, molt bones a tots.
Deixo el primer comentari en catalá de la meva vida, aixi que perdonem les faltes pero es que me agradaria fer les coses ben feta per la seleccio. Ja vaig aprendre molt al ultim campionat pero vull millorar mes aun per mi i per l'equip. Segur que el bloq ens ajudara per a comunicarnos y coneixernos millor.
Venga, m'en vaig a entrenar, vull probar aquells tests fisics que diu el Angel.
Salut